Road to RM10K

Boleh ke ?angan -angan je ke?mampu ke aku buat?macam mana nak buat?nak tanya siapa?

Biasalah kan blogger baru walaupun umur aku ni bukan tahap muda mudi lagi tapi aku nak cuba juga memanglah aku ni suka nak cuba sebabnya kenapa????? sebabnya aku ada 3 hero yang perlu aku ajar ini adalah salah satu cara nak cari pendapatan.So kalau aku tak try macam mana aku nak ceritakan pada anak-anak dan bagimana aku nak tunjuk ajar pada anak-anak kan...so aku akan try

Pernah tak u olls terjah blog yang hebat-hebat?? aku selalu tengok sebab aku suka tengok orang berjaya dan aku pun berangan nak kaya macam diorang..kalau tak kaya banyak kaya sikit pun ok gak kan..apa??sekarang aku miskin ke? tak...aku sekarang tak miskin...aku biasa-biasa je tak miskin dan tak kaya sangat.tapi tak salah kan kalau nak kaya lagi..boleh tolong orang..aku tak banyak saham so kalau aku banyak duit harapan aku boleh buat saham banyak sikit...SAHAM  AKHIRAT .Korang tahu tak aku takut MATI korang takut tak? tak pe lah korang jawab sendiri je..so aku mohon pada Allah agar permudahkan aku mencapai terget aku ni RM10K dalam masa setahun so dengan kekayaan tersebut bolehlah aku bantu mereka yang memerlukan...hehehehe

adios dulu uolls...

Comments

Popular posts from this blog

Kuah kacang dari Azie Kitchen..

Membuka akaun CDS...real story ni..

Resipi mee kari istimewa.