Ke Gunung Lang

salam u olss...

Kali ni aku nak cerita pasal satu tempat rekreasi kat Ipoh...korang tahu tak Pusat rekreasi Gunung Lang..ianya terletak kat Ipoh lah..so mari layan jap gambar-gambar yang aku snap kat sana ..pada aku pemandangannya cantik dan damai tapi u olls nilaikan lah sendiri hehe
Masa ni aku dengan famili pergi kenduri seorang kawan di Batu Gajah..masa balik kami pun singahlah kat sini..masa ni orang taklah ramai sangat dari Jeti kena naik bot barulah sampai kat tempat yang cantik ni.Tiket naik bot murah je kanak-kanak RM2.50 dan Dewasa RM3.50.Pengalaman naik bot tu besat juga tapi cepat sangatlah sampai ..tak puaslah pulak..hehe
meh layan jap gambar-gambar yang aku snap ni..
 ni satu-satunya menara yang ada kat sana..kalau pergi naik sampai atas tau.
 Ni kandang ostrich
 Ni lah budak-budak yang membuatkan aku nak pergi Gunung Lang
 Bestkan..kalau musin bunga sakura pemandangan jalan ni lagi cantikkk
 Gurau senda adik beradik..kadang2 bergaduh juga biasalah kan...
 ehhh...ehhh..main-main pulak..anak bongsu kuat merajuk ni
 Ni tengah tengok ikan-ikan dalam kolam...lupa nak snap pulak sorry le u olls..
 Nilah bot yang kami akan naik tu..

Comments

Popular posts from this blog

Kuah kacang dari Azie Kitchen..

Membuka akaun CDS...real story ni..

Resipi mee kari istimewa.