morning...u olls..
hari ni sambil godek2 pc ni terpandang satu blog yang hebat ni iaitu blog ahmadfaizal.com emmm..blog ni banyak bagi motivasi pada aku ..untuk menjadi bloger hebat macam dia..tapi hukhukhuk rasanya tak mampu lah tapi aku ingatlagi dia kata kalau tak berjaya jual pen pada orang yang ke 100 teruskan jualan tu pada orang yang ke 101 mana tahu orang yang 101 tu yang nak gunakan pen tu dan nak beli dari kita..so maknanya jangan putus asalah kan...sibuk??? memanglah sibuk sangat aku ni..maklumlah aku ni wanita control ayu...buget pandai tapi tak berapa pandai,cita-cita nak jadi ibu mitali pada 5 orang anak-anak aku dan pali aku teruja nak dapatkan rm10 ribu dalam masa setahun..yelah nak sahut seruan ahmadfaizal tu..tq ahmadfaizal nanti aku akan contact awak walaupun awak tak kenal aku tapi atas ilmu yang dikongsikan dapatlah aku meneray (try)..aku kena berdisiplin memang pun itu aku tahu dari dulu lagi aku ni kalau buat apa bukannta konsisten sangat..hangat2 tahi ayam tapi mulai hari ini 5.8.2014 akua dah berazam akan konsisten dengan apa yang aku nak capai..ya Allah permudahkan lah aku faham nak buat semua benda2 ni tujuan aku hanya satu selain berkongsi pengalaman,ilmu dan pandangan pada isu-isu semasa ..aku dapatlah menambahkan pendapatan untuk membesarkanhero-hero dan heroin aku tu...and dengan ilmu yang setitik yang akau ada ni aku nak ajar pada anak-anak aku pulak suatu hari nanti ye lah kan sekarang zaman siber kerja pun semakin terhad.
pencapaian hari ini hukhuk aku baru berjaya mendaftar dengan google ads..dulu aku dah try tapi stuck tapi hari ni aku try lagi so google kata dah berjaya tapi kena tunggu seminggu utk nak confirmkan...so aku pun TUNGGUUUUU le ni...

adios...

Comments

Popular posts from this blog

Kuah kacang dari Azie Kitchen..

Membuka akaun CDS...real story ni..

Resipi mee kari istimewa.