Kesihatan itu wang..bhg 2

Salam kejayaan, Salam kekayaan kepada semua pembaca blog saya...

Pada entry sebelum ini saya dah berceloteh pasal pentingnya menjaga kesihatan...hihi..tu kan semua orang tahu...haha kadang-kadang terlupa nak buat...

Kali ini saya nak berkongsi bagaimana saya menjaga kesihatan dan dapat duit pulak tu....seronok tak? siapa nak bagi kan dah la sihat dapat duit pulak....ada yang nak tanya dapat duit tu banyak ke???? saya nak jawab banyak sangat.....nak tahu macam mana ?? teruskan membaca blog saya ni ye...

Saya ni kadang-kadang sakit lutut...macam orang tua...rabun pulak tu sebab tu guna cermin mata...disebabkan saya ni All in ONE maka selalu jugalah badan saya ni letih dan lesu.....selalu bad mood ye la dah letih kan...banyak kerja pulak tu...maka suatu hari saya terjumpa dengan FB sorang kawan ni....dia perkenalkan apa pada saya tau.....CMD....haaaa....tak pernah dengar ke??? tak pe kalau tuan2,puan2,cik adik dan cik abang google pasal CMD ni banyak la testimoni nyer yang korang jumpa....macam-macam keistimewaannya....sampai saya kata ye ke??? tak kan lah kan semunya guna CMD je....

Tapi saya tak suka dengar cakap orang maka saya cuba beli CMD ni...saya guna ikut saranan Bos...Bos kata titis2 je....saya pun konfius...titis je....ye ke?  tapi saya buat semua tu saya titis dalam semua botol minuman saya dan saya pastikan saya habis minum 2 botol 1.5l tu setiap hari....masa berlalu lebih kurang 2 minggu macam tu saya rasa sakit lutut saya dan semakin kurang...mata saya yang rabun tu ...haaa  yang tu belum lagi sebabnya saya tak buat kata mata....saya nak rawat lutut dulu sebab kerja saya kena panjat tangga setiap hari....disamping itu berat badan saya pun automatik dah kurang....kata kawan-kawan saya nampak slim....hati saya pun apa lagi kembang je lah....tapi sebenarnya syukur....

Saya tengok pula mak saya.....mak saya ni penghidap kencing manis....badan mak saya selalu sakit...saya pun bagi juga mak saya minum CMD ni macam yang saya amalkan....so akhirnya mak saya kata ada le kurang sikit...pun jadi le...sebab mak saya ni dah 30 tahun mengidap kencing manisnya ...logik le sikit tak tak nak hilang dalam masa 2 minggu tu penipu beno nampaknya....tapi syukur juga la mak saya kata ok le sikit badannya...so sekarang mak saya dan saya terus amalkan minum CMD ni setiap hari....

Korang mesti nak tahu berapa harganya pulak kan??

So kalau nak sihat jangan la kita berkira sangat...bukan apa kalau asyik jumpa doktor je pun kalau sekali jumpa dah RM 40 (+MC) kalau 5 kali jumpa dah RM200.00...kan

CMD ni bukan ubat ye...CMD ni adalah mineral untu keperluan badan harganya jeng jeng JENG......

Image result for cmd revell

                                                    RM188.00 termasuk pos

                       Harga ni termasuk pos + sebotol CMD 120ml+                            keahlian seumur hidup + sebotol CMD 65ml free

dan sebotol ni kita boleh guna hampir 2 atau 3 bulan mengikut penggunaan. So kalau nak sila pm@wasap saya di no hp 018-5787295 atau sms atau cal 017-5159695....

Okey saya rasa cukup perkongsian saya untuk kali ini next entry saya akan kongsikan pulak bagaimana dengan cara titis2 minum CMD ini boleh kita dapat duit atau tambah pendapatan....




Comments

Popular posts from this blog

Kuah kacang dari Azie Kitchen..

Membuka akaun CDS...real story ni..

Resipi mee kari istimewa.