Ulu kenas sesejuk airnyer....

Balik dari gotong royong tadi,badan rasa penat sangat,malam tadi tak boleh tidur so jam 3 pagi mata tak lelap lagi...pagi dah bangun untuk bersiap siap aktiviti hari ini....so ila balik badan dah letih...aku nak lelapkan mata...ingat dalam hati nak baring lah dalam sejam...puas aku pejam mata...mata tak nak juga lelap.sudahnyer aku bangun buat akit badan je..,anak anak pun faham je hari ni mereka baik...main senyap je...sebab aku bg tahu mereka ibu letih nak rehat...akhirnya aku decide baiklah keluar bawa anak anak ke ulu kenas...dengan sedikit bekalan aku pun ke ulu kenalah hari ini...perjalanan pun ok...anak anak seronok nak mandi manda kat sana...dah lama mereka minta aku bawakan mereka ke sana baru hari ini lah sampai seruan tu...sampai sampai je...mereka apa lagi buat macam macam aksilah kat sana...air kat sini deras juga..so kenalah berhati hati kalau anak masih kecil tapi fisiliti kat sini among the bestlah bilik airnya bersih dan cantik...tempat makan tersusun dan bersih terjagalah juga kalau nak dibandingkan dengan tempat perkelahan yang pernah aku pergi tu...so sambil mandi makan sambil makan mandi tulah kerja kami sampai lah jam 6 ptg kami pun berangkat pulang ke rumah ...hapyyyyy sangat hari ni...so skg aku nak tidur harap mata boleh lelap demgan nyenyaknya...aminnnnn

Comments

Popular posts from this blog

Kuah kacang dari Azie Kitchen..

Membuka akaun CDS...real story ni..

Resipi mee kari istimewa.