Meriahnyer raya

3 hari lagi nak raya anak anak dah sibuk ajak balik kampong di melaka....tapi anak sulung saya adib tak nak ikut sebab katanya kalau dia ikut opah nye akan beraya seorang...inilah dilema yang aku hadapi bila tiba time raya..yelah dah lama tak balik beraya di kampung suamiku di melaka...tahun ni pulak budget dia ada so dia pun ajak lah balik sana...aku ok je tapi bila fikirkan mak di pagi raya nanti sedih lah hati aku....so nak tak nak aku pun slow talk dengan mak..asa Nak beraya kat melaka tahun ni...mak diam je...mak kata pergilah. Mak memang faham aku...so dengan berat hati aku pun balik lah beraya di melaka sekeluarga...tak pe lah mak raya akan datang kalau paniang umur kita beraya bersama ama....moga moga mak bahagia, sihat dan panjang umur....selalu aku doakan dalam hati..

Comments

Popular posts from this blog

Kuah kacang dari Azie Kitchen..

Membuka akaun CDS...real story ni..

Resipi mee kari istimewa.